Szabóné Pataky, EszterBenke, Kata Tekla2013-04-082013-04-0820132013-04-08http://hdl.handle.net/2437/163735A szakmaiságot szem előtt tartva átlátható rendszer szerint mutatom be a kiállításszervezési marketing elméleti vonatkozásait, történetét, eszközeit és azok jelentőségét. A marketing a gazdaság minden szektorában megtalálható különböző formában, így lényeges és elengedhetetlen a gazdálkodás és a menedzsment aspektusában is. Szakdolgozatomban részletesen és mindenre kihatóan mutatom be Magyarország vezető kiállításszervező vállalatát, a Hungexpo Zrt-t, illetve az idén debütáló Csupa Nő kiállítást, mely a magyar piacon hiánypótló rendezvényként sikerre van ítélve. A rendezvény marketingkommunikációja nem csupán szakmailag megalapozott, de egyidejűleg az erőforrások lehető leghatékonyabb felhasználására törekszik. Javaslataim, melyek többsége gerillamarketing eszközök felhasználásán alapulnak, a marketingkommunikáció eszközei szerint csoportosítottam, igyekeztem minden általánosan alkalmazandó hordozó felhasználási módját valamely formában még érdekesebbé és produktívabbá tenni. Az intenzív kampány mellett ezek is hozzájárulnak a kiállítás arculatának vonzóvá tételéhez, megalapozva ezzel a következő évek sikerességét és egy ismert brand kialakítását. Csupa Marketing. Csupa Siker. Csupa Nő.72humarketingHungexpoA marketing és a Hungexpo Csupa NőjeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány