Péter-Szarka, SzilviaErdei, Eszter2013-05-072013-05-072013-04-092013-05-07http://hdl.handle.net/2437/167234Dolgozatom témája a halmozottan hátrányos helyzetű, hátrányos helyzetű és nem hátrányos helyzetű gyermekek óvodai játékában fellelhető különbségek tanulmányozása. A családlátogatás és az óvodai megfigyelés által igyekeztem minél jobban megismerni az vizsgált gyermekeket, és betekintést nyerni mindennapjaikba, hogy kideríthessem, melyek azok a tényezők a gyermek környezetében, amelyek befolyásolják az óvodai szabad játékot. Vizsgálatom eredményei azt mutatják, hogy jelentős különbségek mutatkoznak a különböző szocioökonómiai státuszú családok gyermekeinek játékában, illetve annak különböző aspektusaiban.67huhalmozottan hátrányos helyzethátrányos helyzetóvodajátékA halmozottan hátrányos helyzetű, hátrányos helyzetű és nem hátrányos helyzetű gyermekek óvodai játékaA média hatása a különböző korosztályok testképéreA szocioökonómiai státusz és az érzelmi intelligencia kapcsolata 6-8 éves gyermekeknélAz ellentétek vonzzák egymást? Attitűdhasonlóság a baráti kapcsolatokbanDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológiano_restriction