Könyves, ErikaSzilágyi, Martin2019-05-102019-05-102019-05-10http://hdl.handle.net/2437/267432Az utazás más országok, földrészek, kultúrák, civilizációk megismerése. Ez mindig is foglalkoztatta az embert, a kíváncsiság utazásra késztette. Megalakult az első iroda, majd követte a többi. Bővült a kínálatuk, a tevékenységi körük, utazóközönségük, céljaik. Ma már a desztinációk, a sokszínűség, a felkészültség és a tapasztalat magasabb szintre emelte az utazásszervezési szolgáltatást. Ám a piac bővülése, a fekete utazásszervezés, a kiszolgáló ipar (például a repülőgéptársaságok) áremelései a célirányos utak megszervezését hozta magával: A Study tourok egy iroda jobb megismerését, utazás, üdülés, nyaralás helyszíneknek a foglalhatóságát, eladhatóságát teremti meg gazdasági céllal.28huutazásutazási irodaStudy TourAz utazási irodák létrejötte, működése és a study tourok fontosságaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment