Tomán, HenriettaRajna, Fanni2025-06-262025-06-262025-04-17https://hdl.handle.net/2437/394758Szakdolgozatom témájának egy 3D oktatójáték fejlesztését választottam, amelyet Unity és Blender szoftverek segítségével, valamint C# programozási nyelven valósítottam meg. Célom egy olyan játék létrehozása volt, amely a tanulók számára élvezetes és motiváló gyakorlási lehetőséget biztosít, olyat, amellyel akár a saját gyermekkoromban is szívesen játszottam volna. A játék kerettörténete szerint a játékos egy labirintusba kerül, amelyből csak úgy tud kijutni, ha helyesen válaszol a különböző matematikai feladatokra. Minden helyes válasz egy új útvonalat nyit meg számára. A dolgozatban részletesen bemutatom a felhasznált eszközöket, a karaktermodellezés folyamatát, valamint a játék felépítését és működését. A játékban különböző matematikai témakörök gyakorlását teszem lehetővé, változatos kérdésekkel és szintekkel. Emellett összegzem az elért eredményeket, a fejlesztés során szerzett tapasztalatokat, valamint vázolom a jövőbeni fejlesztési irányokat és terveket a játék további tökéletesítésére.45huUnityUnity 3DBlenderJátékfejlesztésLabirintusInteraktív oktatójáték-fejlesztés: matematikai labirintus általános iskolásoknakInformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.