Tomán, HenriettaTakács, Péter Imre2025-02-222025-02-222024-05-01https://hdl.handle.net/2437/387455A szakdolgozat egy 3D parkour játék fejlesztési folyamatát mutatja be, melyet a Unity játékmotor segítségével készitünk el. A játék célja, hogy a játékosoknak egyedi, kihívásokkal teli élményt nyújtson. A játék főbb funkciói közé tartozik a kidolgozott mozgási mechanika melynek része a dupla ugrás. Tartalmaz változatos pályákat, illetve időmérő funkció és rekord tábla, így a játékos versenyezhet a saját legjobb idejével, valamint más játékosokkal. A dolgozat bemutatja az ötletek születését, a tervezés folyamatát, illetve a fejlesztés menetét. Ezenkívül részletesen elemzi a játékmenetet, valamint javaslatokat tesz, hogy miként lehetne a játékot tovább fejleszteni. A dolgozat célja, hogy útmutatást nyújtson azoknak az embereknek akik parkour stílúsú játékot szeretnének tervezni és fejleszteni Unity környezetben.46huUnityJátékfejlesztés3D játékfejlesztésUnity játékfejlesztésInformatika::InformációtechnológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.