Buda, MariannBozsányi, Andrásné2016-05-172016-05-172016-05-16http://hdl.handle.net/2437/227481Dolgozatomban elsősorban a gimnáziumunk 9. évfolyamos tanulóinak a 2015. évi felvételi eredményeit szeretném összehasonlítani, a 2016. évi félévi eredményeivel, és megnézni, hogy van-e összefüggés a felvételi pontok és a félévi érdemjegyek között, illetve van-e kapcsolat a matematika és a magyar pontszámok között. Valóban, akik jó pontszámokat értek el, azok lettek ötösök félévkor? Aki sok pontot szerzett a matematikán, annak a magyar is ilyen jó lett? Van- e különbség a nemek között, illetve a vidéki és debreceni iskolából jött gyerekek teljesítménye között? Ezt a kérdést azért vizsgálnám meg, mert az utóbbi években azt tapasztaljuk, hogy egyre több vidéki lány tanuló jelentkezik az intézményünkbe, és szeretném megtudni, hogy ez milyen hatással lehet az iskolai teljesítményre.47huMedgyessy Ferenc Gimnázium2015. évi felvételi eredmények2016. évi félévi tanulmányi eredményekA Medgyessy Ferenc Gimnáziumba járó 9. évfolyamos diákok 2015. évi felvételi eredményeinek és 2016. évi félévi tanulmányi eredményeinek kapcsolataDEENK Témalista::Neveléstudomány