Árváné Ványi, GeorginaSzűcs, Judit2012-11-222012-11-2220122012-11-22http://hdl.handle.net/2437/153005Dolgozatomban a márkákkal, a márkaépítés lépéseivel, folyamatával, valamint a divat és a divatmárkák fogyasztói magatartással összefüggő kapcsolatával foglalkoztam. Szakirodalmak, folyóiratok, internetes források segítségével vizsgáltam a divatmárkák kialakulásának és fogyasztókkal való kapcsolatának elméleti hátterét. Tisztáztam a márkával kapcsolatos fogalmakat, bemutattam a márkaépítés folyamatát, és pozitív példákkal támasztottam alá a sikeres divatmárka létrehozását. Majd pedig megvizsgáltam a divat és a márkák fogyasztókkal való kapcsolatát, mind elméleti szinten, mind pedig saját kutatás segítségével.64hudivatmárkadivatmárkamárkaépítésfogyasztóA divatmárkák, és azok fogyasztói megítéléseFashionbrands, and the consumer opinions about themDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing