Árváné Ványi, GeorginaPrimuszné Sára, Réka2014-04-302014-04-302014-04-302014-04-30http://hdl.handle.net/2437/190804A dolgozat a nonprofit szervezetek lakossági adományszervezési tevékenységét vizsgálja speciális szemléletmóddal: a szolgáltatásmarketing vonatkozásában. Körbejárja a nonprofit marketing, a lakossági adományszervezés témakörét, megvizsgálja, miért szükségszerű a szolgáltatásmarketing tanulságait használni a nonprofitok adományszervező tevékenységében.45hunonprofit marketingadományszervezéskommunikációA nonprofit szolgáltatásmarketing speciális tere – hogyan szerezzük és tartsuk meg nonprofit szervezetként egyéni adományozóinkatSpecial Area of the Nonprofit Customer Relations Marketing – How to Reach and Keep our Donors Loyal As a Nonprofit OrganizationDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment