Kóródi , MártaArany , Virág2024-06-182024-06-182024-05-04https://hdl.handle.net/2437/373300Záródolgozatomban a Mercure Hotel Debrecenben zajló Front Office munkafolyamatokat mutatom be. A Front Office a szálloda legmeghatározóbb része, mely erősen befolyásolhatja a vendég véleményét a szállodáról. Fontosnak tartom, hogy olyan emberek dolgozzanak ezen a területen, akik kedvesek, barátságosak, kommunikatívak, ezáltal emelve a vendégek számára a hotelben töltött idő színvonalát. A dolgozatomban azt a kérdést boncolgattam, hogy a Front Office-nak milyen szerepe van a vendégek elégedetté tételében.26huDebrecenfront officeA Front Office munkafolyamatai a Mercure Hotel DebrecenbenFront Office Processes in Mercure Hotel DebrecenFöldtudományok::UtazásHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.