Gortka-Rákó, ErzsébetKeresztyén, Gabriella2019-11-042019-11-042019-11http://hdl.handle.net/2437/275655A dolgozat bemutatja a Beregszászi Esze Tamás Líceumban tanuló hátrányos helyzetű tanulók jellemzőit, tanulási motivációjukat és a szociokulturális háttér hatását tanulmányi eredményességükre. Rávilágít a családi háttér fontosságára a tanuló iskolai eredményessége és továbbtanulása függvényében.53huszociolkulturális háttérhátrányos helyzettanulási motivációBeregszászA Beregszászi Esze Tamás Líceum tanulóinak szociokulturális háttere, és annak hatása a tanulmányi eredményeikreTHE SOCIOCULTURAL BACKGROUND OF PUPILS FROM THE LYCEUM NAMED AFTER TAMÁS ESZE IN BEREGSZÁSZ AND ITS INFLUENCE ON THEIR ACADEMIC ACHIEVEMENTSDEENK Témalista::Neveléstudomány