Molnár, BalázsBajáné Kiss, Anita2016-04-282016-04-282016-04http://hdl.handle.net/2437/225821Hogyan segíthető a hiperaktivitás? Melyek a leggyakoribb tünetei?A hiperaktív gyermekek bevonhatóak -e eredményesen a közösségi munkába? A hiperaktív gyerekek támogatása. Gyakorlati útmutatók pedagógusoknak.A dolgozat célja: minél több oldalról megismerjem , miként látják a pedagaógusok a gyakorlatban és milyen módszereket alkalmaznak.A dolgozat hipotézisei: A hiperaktív gyerekek bevonhatóak-e a közösségi munkába, ill. a tanulásban is eredményesek lehetnek megfelelő módszerek alkalmazásával . A pedagógusok kevés/nem elegendő segítséget kapnak. A szülők nem hajlandók elfogadni a gyermekük másságát. A gyerek viselkedését segíteni tudjuk hogy önértékelésük fejlődjön.50huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországhiperaktivitásfigyelemzavarmozgékonyságóvodaiskolaHiperaktivitás és figyelemzavar Hajdúböszörmény óvodáiban és iskoláibanDEENK Témalista::Neveléstudomány