Erdey, LászlóPapp, Annamária2021-04-232021-04-232021http://hdl.handle.net/2437/307051Diplomadolgozatom témaválasztásának egyik fő szempontja annak aktualitása volt. Az emberek nagy része naponta több alkalommal lát vagy hall nem receptköteles (OTC) gyógyszerhirdetéseket a televízióban, rádióban, nyomtatott sajtóban vagy online felületeken. Számtalan választási lehetőség áll rendelkezésre mind az orvosok, mind a betegek számára. Ennek következtében szükség van egyre nagyobb hangsúlyt fektetni a gyógyszermarketingre. Dolgozatom témája a magyar piacon elérhető, vény nélkül kapható helyi érzéstelenítő krém: a Li-Pri marketingstartégiája, különös tekintettel az online felületek által nyújtott lehetőségekre.53huonline marketingdrug marketingsocial mediagyógyszermarketingNem receptköteles gyógyszer online marketing stratégiájaOnline marketing strategy of a nonprescription drugDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány