Árváné Ványi, GeorginaCsoma, Andrea2013-11-272013-11-2720132013-11-27http://hdl.handle.net/2437/177114Dolgozatom kutatási célja elsősorban a tea kultúrájának, fogyasztási szokásainak és a köré kiépített marketingrendszer feltérképezése és elemzése. Vizsgáltam a különböző korosztályok teafogyasztásának gyakoriságát, valamint annak folyamatát. Megpróbáltam kideríteni, hogy mi befolyásolja őket a különböző teák megvásárlásakor, hogy az otthoni fogyasztást vagy a teaházakba való látogatást helyezik-e előtérbe.Kutatásom 2013-ban végeztem online.Saját felmérésemet kérdőíves módszerrel végeztem, amelyet a válaszadókhoz interneten keresztül juttattam el. Igyekeztem a teák különböző fajtáira helyezni a hangsúlyt, megvizsgálni fogyasztásuk okát, gyakoriságát, körülményeit, majd ezeket összefüggésbe hozni az emberek életszemléletével.60huteafogyasztói magatartásFogyasztói magatartás vizsgálat a teárólConsumer behavior research about teaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány