Szabóné Pataky, EszterPásztor, János2014-10-302014-10-302014-09-30http://hdl.handle.net/2437/199367A dolgozat a beszállítói hálózat vertikális integrációjának hatását, egyéb stratégiai megközelítési módok alkalmazását vizsgálja, az Intel és AMD gyakorlati példáján keresztül. Kitér továbbá ennek marketing szempontú megközelítésére is, a stratégiák eredményes alkalmazásának vizsgálata érdekében. A vizsgált vállalatok eltérő iránybók közelítették meg ugyanazt a problémát, és beszerzési szempontból két eltérő stratégiát választottak. Stratégiájuk illeszkedését vizsgálva következtetéseket von le azok sikerességéről, valamint megvizsgálja, mennyire éltek marketingeszközeikkel a döntésük megfelelő kommunikálása érdekében. Végezetül pedig a dolgozat rövid kitekintést tesz jövőbeni lehetőségeikre, új piacszerzéseikre.50hubeszerzésITb2bA beszállítói integráció marketing szempontú megközelítése az Intel és AMD példáján bemutatvaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány