Pappné Kolompár, MáriaTóth, Zsuzsanna Andrea2017-12-132017-12-132017http://hdl.handle.net/2437/246459Tanári szakdolgozatomban az összefüggő egyféléves szakmai gyakorlat tapasztalatait írom le, a Tóth Árpád Gimnázium jelenlegi, 9. évfolyamos, kezdő szintű németes csoportomban alkalmazott szituációs helyzetekkel, játékokkal kapcsolatban. Szakdolgozatom célja, ezen módszerek sikerességének, eredményességének megítélése egy teljesen kezdő csoportban. Ezen módszerek vizsgálatához különböző típusú feladatokat terveztem a tanórákra, melyeket a szakdolgozatomban részletesen ismertetek és melyekkel kapcsolatban következtetéseket vonok le. Tapasztalataim összegzéseképpen elmondható, hogy az említett módszerek eredményesek voltak a kezdő, német nyelvet tanuló csoportomnál.33hujátékokszituációkbeszédfejlesztéskreativitásSzituációs helyzetek, játékok alkalmazása német nyelvi órán, a debreceni Tóth Árpád Gimnázium 9/AJTP.a kezdő szintű csoportjábanDEENK Témalista::Neveléstudomány