Kóródi, MártaIllés, Petra2024-06-182024-06-182024-05-06https://hdl.handle.net/2437/373333Debrecen belvárosában a Hotel Lycium **** nevű szállodában tölthettem a 14 hetes szakmai gyakorlatomat, ahol különböző munkakörökbe nyerhettem betekintést. A szálloda vendégszegmenseit választottam a Záródolgozatom témájának, mivel üzleti szállodáról van szó, így megfigyelhető, hogy bizonyos szegmenseknek milyen igényeik vannak és hogy lehet azokat minél szélesebb körben kielégíteni. A szállodát főként konferenciák, meetingek vagy egyéb hivatalos események alkalmával választják a vendégek, de kis mértékben megjelennek sport- és városi turizmusban is résztvevők. Mivel betekintést nyerhettem a recepción, housekeeping és wellness részlegen zajló munkálatokba, így különböző esetekben tapasztalhattam meg, hogyan jelennek meg a szegmensspecifikus szolgáltatások egy szállodában. Ebből kifolyólag azt vizsgáltam, hogy az egyes vendégszegmensek milyen szolgáltatásokat vesznek igénybe, milyen azonosságok és különbségek vannak az általuk kialakított szegmensspecifikus termékekben.26huVendégszegmensSzegmentálásHotelA Hotel Lycium vendégszegmenseiGuest Segments of the Hotel LyciumKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.