Szűcs, Róbert SándorMarottyi-Barhács, Szimonetta2025-01-132025-01-132024-10-29https://hdl.handle.net/2437/384829Az érdeklődés a pálinka iránt az elmúlt években egyre nagyobb mértékben növekedett, köszönhetően a minőségi termékeknek és a szélesebb kínálatnak, így ezen tényezők hatására a pálinka imázsa jelentős mértékben javult a magyar fogyasztók körében. A pálinkát fogyasztó és vásárló lakosság nagy figyelmet fordít a minőségre, ezért is fontos kiemelni, hogy a pálinka minőségi gyümölcsből és megfelelő eljárással készüljön. Azok a fogyasztók, akik jártasak a témában, tudják, hogy milyen a jó pálinka íze, illata, felismerik a rossz minőséget. A szakdolgozatomban célul tűztem ki, hogy felmérjem a pálinkát fogyasztók körében, hogy milyen ismeretekkel rendelkeznek a minőséget illetően, mely tényezők befolyásolják a vásárlói döntéseket. Pálinkakóstolás folyamán célom volt felmérni a résztvevők tudását és megismerni az ízvilágát a párlatokkal kapcsolatban.65hupálinkafogyasztásvásárlásPálinkafogyasztói és -vásárlói szokások MagyarországonKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.