Fenyő, ImrePerényi, Csenge2020-11-062020-11-062020-11-06http://hdl.handle.net/2437/298149A vizsgálatom célja az volt, hogy információt kapjak arról, hogy a szülők milyennek látják a Szent László Óvoda és a család együttműködését. Megtudjam, hogy mit tartanak fontosnak az óvoda és a szülők kapcsolattartásában. Milyen együttműködési formákat tartanak hatékonynak, hasznosnak, illetve milyen változtatásra van szükség a szülők szerint. A kisgyermekek érdeke, illetve az óvoda és család harmonikus együttműködésének alapja a hasonló nevelési módszerek, mint otthon, mint pedig az óvodában. Mennyire tartja a szülő fontosnak a napi kapcsolattartást? Mely erre a legmegfelelőbb módszer? Elegendő-e a napi kapcsolat, amely az intézmény és szülők között megvalósul? Egy szülőnek mennyire fontos, hogy közös programon vegyen részt a gyermekével az óvodai élet keretein belül? Mik azok, amelyek nem megfelelőek a szülő szerint, milyen változtatások szükségesek? Szakdolgozatomban ezekre a kérdésekre szeretnék választ kapni. A pedagógus szülőhöz való viszonyulása nagyban meghatározza az óvodai élet légkörét, hangulatát. Ezért is nagyon fontos, hogy megfelelő,partneri viszony alakuljon ki a szülők és az óvodapedagógusok között.34hucsaládóvodakapcsolatrendszerA család és óvoda kapcsolata a Szent László Görögkatolikus ÓvodábanDEENK Témalista::Neveléstudomány