Páskuné Kiss, JuditAnnus, Virág Veronika2018-05-172018-05-172018http://hdl.handle.net/2437/252369A dolgozatban az identitásfejlődés és pszichológiai immunitás fejlődését vizsgáltam serdülők körében. Különös hangsúlyt fektettem a zene és a zeneművészeti szakgimnáziumi környezet hatásaira. A pszichológiai immunkompetenciában és társas támogatottságban nem volt szignifikáns különbség a zeneművészeti és általános gimnazisták között. A zeneművészetet tanulók inkább tartják az alkotótevékenységeket a szabadidő egyik funkciójának, mint az általános gimnazisták. A családi háttér jelentősnek bizonyult a társas támasz és pszichológiai immunkompetencia alakulásában.30huidentitáspszichológiai immunkompetenciaáramlatflowserdülőkorzeneközépiskolazeneművészetitársas támaszPIKIdentitásfejlődés és pszichológiai immunitás alakulásának összefüggése középiskolások körében, különös tekintettel a zeneművészeti szakgimnáziumok tanulóiraA vizuális és akusztikus percepció és vigilancia vizsgálata zenészek és nem zenészek körébenA születési komplikációk pszichológiai megközelítése és összefüggésének vizsgálata a megküzdési preferenciával és pszichiátriai tünetekkelA testmagasság, és az azzal kapcsolatos sztereotípiák szorongással való kapcsolatának vizsgálata VR eszközök segítségévelDEENK Témalista::Pszichológia