Szerepi, SándorKun, Zsuzsanna2016-04-112016-04-112016-04-11http://hdl.handle.net/2437/224454Ha a kiégésről van szó, saját magunkról, hivatásunkról, munkakörülményeinkről kell beszélnünk, mégpedig őszintén. A téma néha intim, de nem megkerülhető. A burnout felismerése és legyűrése a közismert jelek és a feszültséget kiváltó tényezők azonosításával kezdődik. A kiégés nem önmagában probléma, a lényeg, hogy miként reagálunk rá. Nagyon fontosnak tartom a pedagógus személyiségét. Kulcsfontosságú szereplője a nevelési folyamatnak.Dolgozatomban ezt a témát dolgozom fel, a Tiszakécskei Református Kollégium pedagógusira levetítve.49huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországKiégésmentálhigiénéBurnout-szindrómaKiégés, Burnout-szindróma a Tiszakécskei Református KollégiumbanDEENK Témalista::Neveléstudomány