Németh, Nóra VeronikaFekete, Lilian2017-01-092017-01-092016-12-16http://hdl.handle.net/2437/233749Szakdolgozatomban a B-típusú tanítási gyakorlatomat mutatom be, melyet a Debreceni Egyetem Balásházy János Gyakorló Szakközépiskolája, Gimnáziuma és Kollégiumában végeztem. Dolgozatomban a kollégiumi zárótanítási óratervemet elemzem részletesen. A kollégiumi nevelés, oktatás számos formában eltér a közoktatástól, ezért kívánom röviden kifejteni a kollégiumi nevelés, oktatás sajátosságait, és az ehhez fűződő tapasztalataimat. A zárótanítási óratervet az RJR modell főbb jellemzőire építve kívánom elemezni, bemutatni. Ráhangolódás, jelentésteremtés, reflektálás szakaszainak sajátosságai mentén az óra menete, alkalmazott munkaformák, oktatási módszerek, benyomások kerülnek kifejtésre. Dolgozatom záró részében a zárótanítást követő reflexiók, véleményekre is kitérek.45huóratervoktatásgyakorlatreflexióZárótanítási óraterv elemzéseDEENK Témalista::Neveléstudomány