Kathyné Mogyoróssy, AnitaCsiszárné Józsa, Emma2020-04-272020-04-272020-04-24http://hdl.handle.net/2437/284873Szakdolgozatomban a mérnöktanár jelöltek gyakorlóhely választásával, motivációjával, elégedettségével, a mentortanárok tulajdonságaival, a tanárjelöltek céljaival foglalkozom. A Debreceni Egyetem Balásházy János Gyakorló Középiskolája és Kollégiumában primer kérdőíves vizsgálatot végeztem az iskola szakmai mérnök tanárjelöltjeinek körében. A kiértékelés során kapott eredmények szerint, a tanárjelöltek által leginkább elvárt mentortanári tulajdonság a segítőkész, érthető kommunikációjú és magas szakmai tudású. Továbbá azt is megtudtam, hogy a mérnöktanár képzéssel a hallgatók főcéljai, az új módszertani ismeretek elsajátítása, az IKT-eszközök ismereteinek bővítése és a középiskolában történő tanítás.47humérnök tanárjelöltszakmai tanárképzésmentortanár tulajdonságaiMérnök tanárjelöltek motivációja és elégedettsége a szakmai tanárképzés kapcsánDEENK Témalista::Neveléstudomány