Tej Szakmaközi Szervezet, és Terméktanács2021-06-302021-06-302018-07-09Tejgazdaság - Hungarian Dairy Journal, Évf. 75 szám 1 (2018): Tejgazdaság , 67-731219-3224https://hdl.handle.net/2437/319859Boglárka Kapás, Tamás Kenderesi (Olmypic swimmers) and Ádám Nagy (national football player) joined the Milk heart campaign in 2017 which is financed by the Milk Interprofessional Organization and Product Board, Community Marketing Fund. This campaign drawed attention to the consumption of domestic dairy products.A Terméktanács Kereskedelmi és Marketing Bizottsága 2016 őszén két körös meghallgatást követően nyolc ügynökség közül választotta ki a Hinora Global Marketing Kft. által javasolt programot és 2016. december 19-én, hivatalosan elfogadta a 2017-es évre és az azt követő 1 évre vonatkozó marketingkommunikációs költségvetést és stratégiát. Az elfogadott koncepció szerint, a Tej Terméktanács 2017. évi közösségi marketing kampányát fiatal olimpikonok és sportoló példaképek –  Kapás Boglárka bronzérmes olimpikon úszónő, Kenderesi Tamás olimpiai bronzérmes úszó és Nagy Ádám válogatott labdarúgó – mint a ’tej nagykövetei’ támogatták. A Tej Terméktanács kampánya egy integrált kampány volt, visual elemeivel és üzenetével számos kommunikációs csatornán találkozhatott a fogyasztó, többek között televíziós spotok formájában, social media felületeken, outdoor hirdetéseken, valamint online és print megjelenéseken is.application/pdfTejszív kampányTej TerméktanácsKapás BoglárkaKenderesi TamásNagy ÁdámMilk heart campaignMilk Interprofessional Organization and Product BoardBoglárka KapásTamás KenderesiÁdám NagyTejszív kampányfolyóiratcikkOpen Accesshttps://doi.org/10.34100/TEJGAZDASAGvol75iss1pp67-73Tejgazdaság - Hungarian Dairy Journal175TG2631-1399