Szakács, AttilaKovács, Mónika2024-06-182024-06-182024-05-08https://hdl.handle.net/2437/373460Záródolgozatomban először mindkét áruházfajta történelmét ismertetem, hogy hogyan jutottak el a mára már jól ismert formájukhoz. Összehanlításomat két fő szemszögből vizsgáltam: a vásárlók és a cégek. Szerettem volna a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezőkön (kulturális, társadalmi, személyes, pszichológiai) keresztül a vásárlók döntései mögött álló gondolatmenet bemutatni. Másik oldalon pedig a cégek üzleti modelljét és marketing stratégiáját tettem egymás mellé. Mind a két fejezetben érvekkel és ellenérvekkel illettem mindkét áruházfajtát.29huáruházonline áruházvásárlásHagyományos és online áruházak összehasonlításaComparing traditional and online storesKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.