Soltész JuditMiskolcziné Borsos, Anikó2017-06-072017-06-072017http://hdl.handle.net/2437/241516Szakdolgozatomat a pedagógiai ellenőrzés, értékelés témakörében készítettem. Arra a kérdésre kerestem a választ, hogy hol a helye és mi a szerepe a pedagógiai szakmai ellenőrzésnek, értékelésnek a vezetői kompetenciák területén. Kutatásomat saját intézményem pedagógusainak, valamint tíz debreceni, önkormányzati fenntartású óvoda vezetőinek körében végeztem. Azt vizsgáltam, hogy a pedagógusok hogyan vélekednek a vezetői szakmai ellenőrzésről, értékelésről, fontosnak tartják-e, hogy visszajelzést kapjanak munkájukról, ismerik-e az ellenőrzés szempontjait, valamint mennyire fontos számukra a folyamatos szakmai fejlődés. Az óvodavezetők körében arról tájékozódtam, hogy a vezetői munkájukban hogyan ítélik meg az intézményen belüli szakmai ellenőrzés, értékelés szerepét, és hogyan tudják ütemezni és ellátni ellenőrzési feladatukat.56huvezetői ellenőrzésértékelésA pedagógiai ellenőrzés, értékelés helye és szerepeDEENK Témalista::Neveléstudomány