Bujdosóné Papp, AndreaHunyadi, Fanni2020-04-242020-04-242020-04-23http://hdl.handle.net/2437/284510A kommunikáció a gyermek első tevékenysége. Ennek feltétele a megfelelő neurológiai és organikus fejlődés. A gyermekkori beszédhibák közt megtaláljuk például a dadogást, a pöszeséget, a megkésett beszédfejlődést. A szakemberek mellett a szülőnek van a legnagyobb feladata a gyermeki beszédfejlődésben. A kutatásban arra keresem a választ, hogy az óvodapedagógusnak milyen mértékben feladata a beszédfejlesztés; a szülők használnak otthon anyanyelvi fejlesztő játékokat, feladatokat; valamint, hogy több-e a beszédhibás gyermek napjainkban, mint évtizedekkel ezelőtt, ha igen, akkor minek köszönhető ez? A játékos feladatgyűjtemény célja segíteni a szülőket és az óvodapedagógusokat a beszédfejlesztésben.47hubeszédfejlődésbeszédhibáklogopédiaszakmaközi együttműködésA logopédus, az óvodapedagógus és a szülő együttműködése a logopédiai fejlesztésbenDEENK Témalista::Neveléstudomány