Czine, PéterElek, Zsanett2023-05-112023-05-112023-05-09https://hdl.handle.net/2437/352996Ha visszatekintünk az elmúlt évekre, megfigyelhetjük, hogy fellendülést mutat az online kereskedelem. A dolgozatom témájaként az online vásárlásból eredő előnyök hatékony kommunikációjának lehetőségeit vizsgáltam. A témaválasztásom oka az volt, hogy már régóta foglalkoztat az online kereskedelem, valamint érdekelt, hogy hogyan élik meg ezt az emberek. A kutatásom különböző részeiben kitértem az e-kereskedelemre, annak előnyös és hátrányos tulajdonságaira, a marketingre és annak tényezőire. Elemeztem a mai internetes vásárlás működését, a vele járó előnyöket/hátrányokat és nem utolsó sorban azt, hogy a cég ahol a gyakorlati helyemet töltöttem miként próbálja ezt kommunikálni a vásárlói felé. A kutatásomhoz kérdőívet készítettem, ahol felmértem azt, hogy az emberek hogyan állnak az online kereskedelemhez. Az itt kapott eredményeket ábrákkal szemléltettem valamint következtetéseim leírtam. A témám kapcsolódott a gyakorlati helyemhez, ahol betekintést nyerhettem az e-kereskedelem világába.29humarketingonline kereskedelemAz online vásárlásból eredő előnyök hatékony kommunikációjának lehetőségeiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing