Nemes, MagdolnaVarga, Irén2017-04-102017-04-102017http://hdl.handle.net/2437/236583Most, a XXI. században, az Európai Unióban, a megnövekedett igények mellett, nem hunyhatunk szemet a felett, hogy gyermekeink minél korábbi időszakban, játékosan, spontán sajátítsanak el akár 2-3 nyelvet is. Hiszek abban, hogy ez az időszak az a gyermekek életében, mikor nagyon könnyen, nagyobb erőfeszítések nélkül tudnak tanulni, szinte magukba szívják az információt. A korai kétnyelvűség kérdését, egy általam készített, és olyan szülők által kitöltött kérdőív támasztja alá, akiknek gyermeke kétnyelvű bölcsődébe jár. A szakdolgozatomban arra szeretnék rávilágítani, hogy mi a véleményük a szülőknek, és milyen lehetőségek vannak Magyarországon a korai nyelvelsajátítás megsegítésére.55hukétnyelvűség,nyelvelsajátításnyelvtudáscsecsemő-és kisgyermekkorKétnyelvűség csecsemő-és kisgyermekkorbanDEENK Témalista::Neveléstudomány