Kondorosi, FerencnéSzabó, Anita2007-01-112007-01-1120062007-01-11http://hdl.handle.net/2437/559Az erősödő verseny arra készteti a vállalkozásokat, hogy találjanak egy olyan eszközt, ami előnyösebb helyzetbe hozza őket a versenytársakkal szemben és ez: a minőség. Dolgozatomban kiemelten foglalkozom a szolgáltatásokra vonatkozó minőségügyi kérdésekkel, mivel a szolgáltató szektor szerepe meghatározóvá vált napjainkra. A téma elméleti tanulmányozását követően a gyakorlatban is vizsgálom azt, hogy hogyan felel meg egy szolgáltatással foglalkozó, formális minőségirányítási rendszerrel nem rendelkező kisvállalkozás az egyre növekvő minőségi elvárásoknak.73663391 bytesapplication/pdfhuA kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatókminőségközpontúságszolgáltatáskisvállalkozásminőségköltségminőségirányításBusiness enterprises -- HungaryQuality assurance -- Economic aspectsMinőségközpontúság egy szolgáltató kisvállalkozás működésébenÜzleti vállalkozások -- MagyarországMinőségbiztosítás -- gazdasági szempontokip