2008-12-162008-12-169638630683http://hdl.handle.net/2437/66926A Teljesítményprizma szerzői nem egyszerűen egy sokadik, újabb modellt kínálnak. Egy korszerű, de a teljesítmény-menedzsmentben ez idáig elhanyagolt szemléletre, az érintettmegközelítésre építve átfogó s igen alapos útmutató nyújtanak ahhoz, hogy mit, miért és hogyan is érdemes mérni annak érdekében, hogy menedzselni és fejleszteni is tudjuk vállalatunk működését. A vizsgálódás a vállalat (vagy bármely más szervezet, nonprofit intézmény stb.) szempontjából történik, megfogalmazva a különböző érintettekkel való kapcsolat sajátosságait, a kölcsönös igényeket és elvárásokat.9638630683http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibDEK00397900bibDEK00397900