Bakosné Kiss, Virág ÁgnesVarga, Dóra2023-12-182023-12-182023-10-20https://hdl.handle.net/2437/363679Az online bankolás és e-kereskedelem napjainkban növekvő jelentőségűek. Az internet mindennapi életünk szerves részévé vált, információkeresésre, kommunikációra és ügyintézésre használjuk. A Covid-19 járvány és a járványügyi korlátozások tovább erősítették az online tér szerepét, ekkor vált kiemelt fontosságúvá az online bankolás is. A bankoknak alkalmazkodniuk kellett a fogyasztói igényekhez, melyek azóta is folyamatosan változnak, egyre széleskörűbb szolgáltatásnyújtrásra vágynak a felhasználók az online banki csatornákon keresztül. A kutatás fókusza az online bankolás és fogyasztói igények változására összpontosul. A módszerek között szekunder és primer kutatás, ezen belül is dokumentumelemzés, netnográfia és kérdőíves megkérdezés szerepel.85huonline bankingelektronikus bankolásnetnográfiaA hazai online bankolás több szempontú empirikus vizsgálataA multi-aspect empirical study of Hungarian online bankingDEENK Témalista::KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.