Mező, KatalinKontorné Mikó, Erzsébet2020-04-212020-04-212020-04-20http://hdl.handle.net/2437/284150A szakdolgozat két fő részből épül fel. Az első elméleti részben bemutatásra kerülnek a tehetség fogalmi meghatározásai, a különböző tehetségmodellek, valamint a tehetségígéretek gondozása az óvodában. Az elméleti rész tartalmazza még az anyanyelvi nevelés fontosságát, és annak óvodai nevelés keretein belüli lehetőségét, a kiemelkedő anyanyelvi képességű gyermekek tehetséggondozásának módját, s annak megvalósulását egy adott intézményen belül. A második részben két saját összeállítású kérdőíven alapuló kutatás jelenik meg, melynek két célcsoportja volt, az egyik az óvodáskorú gyermekek szülei a másik pedig az óvodapedagógusok.32huanyanyelvi nevelésóvodai neveléstehetséggondozásAnyanyelvi területen kiemelkedő képességű gyermekek gondozása az óvodábanDEENK Témalista::Neveléstudomány