Orosz, RóbertJakab, Eszter2018-05-102018-05-102018-04http://hdl.handle.net/2437/251719A figyelemhiányos hiperaktivitás tünetei leggyakrabban az iskolába kerülést követően mutatkoznak meg, döntően a figyelmi teljesítményben, motoros aktivitásban, impulzivitásban és egyéb járulékos tünetekben. Az ADHD-val élő gyermekek mindennapjaiban számos probléma jelentkezik, mely a gyermek és környezete életét is megnehezíti. Az ADHD tünetei és azok következményei a fejlődés során a kognitív és a szociális készségeket egyaránt érintik. A szakdolgozatomban a figyelemhiányos hiperaktivitással küzdő tanulók szociális készségeit, társas beilleszkedését vizsgálom kérdőíves módszerrel, valamint a szociometria segítségével.65huADHDfigyelemhiányos hiperaktivitásszociális kompetenciatársas kapcsolatokFigyelemhiányos hiperaktivitás zavarral küzdő gyermekek vizsgálata a társas beilleszkedés tükrébenDEENK Témalista::Pszichológia