Dajnoki, KrisztinaKecskés , Gréta2022-10-272022-10-272022-10-23https://hdl.handle.net/2437/338351Napjainkban egyre ismertebbé és fontosabbá válik a munkáltatói márka fogalma. Az egyre erősödő versenyben a legtöbb munkáltató már nem tudja elkerülni, hogy ne foglalkozzon ezzel a tényezővel. Diplomadolgozatomban a magyarországi COSMO CONSULT cég munkáltatói márkáját vizsgáltam. A hazai és a nemzetközi szakirodalom segítségével ismertettem a munkáltatói márka célját, területeit és eszközeit, rávilágítottam hogyan alakítható ki a munkáltatói márka, milyen előnyökkel jár, valamint milyen jövőbeli tendenciák várhatóak ezen a területen. A dolgozatom célja a szekunder és primer kutatási eredmények alapján olyan következtetések és javaslatok megfogalmazása, ami hozzájárul a vizsgált szervezet eredményes munkáltatói márkaépítéséhez, jövőbeli fejlesztéséhez.84huMunkáltatói márkaEmployer brandingMunkáltatói márkaépítésCOSMO CONSULTMunkáltatói Márkaépítés Cosmo Consult Hungary-nálEmployer Branding at Cosmo Consult HungaryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment