Nagygyőriné Kerti, IbolyaAntós, Katalin Petra2023-04-192023-04-192023-04-17https://hdl.handle.net/2437/350214Jelen szakdolgozatban az integrált oktatatáson belül megvalósuló személyközi kapcsolatokat szeretnénk bemutatni. Az integráció az ép és sérült gyermekek együttnevelése, a többségi közoktatási intézményekben.Szakdolgozat aktualitását az adja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek és szüleik közül egyre többen választják az integrált iskola típust a szegregálttal szemben. A gyógypedagógus és többségi pedagógus munkája összekovácsolódik ebben a folyamatban. A kutatásunk során arra kerestük a választ, hogy milyen formában valósul meg a együttnevelés a köznevelés szinterein.33husajátos nevelési igényű gyermekintegrált nevelésSzakemberek együttműködése az integrációs folyamatokbanDEENK Témalista::Neveléstudomány