Tóth, GyörgynéLajmán, Gréta2012-12-162012-12-162012-12-152012-12-16http://hdl.handle.net/2437/155098Dolgozatom első részében áttekintem a kísérletek helyét és funkcióját az oktatási folyamatban, majd a kísérletek csoportosítását közelítem meg különböző szempontok szerint. Összefoglalom azt is, hogy milyen a helyesen kivitelezett és bemutatott kísérlet. A munkám során a hangsúlyt a féléves gyakorlatom során alkalmazott kísérletekre és azok előkészítésére, kivitelezésére, valamint értékelésére helyeztem. Évfolyamonkénti bontásban elemzem az általam alkalmazott kísérleteket és módokat, valamint kitérek a szakkörön alkalmazott munkaformákra és ott elvégzett kísérletekre is.26hukísérletA kémiai kísérletek helye és szerepe a tanítási folyamatbanDEENK Témalista::Kémiano_restriction