Oláh, SzabolcsDerda, Mónika2020-01-062020-01-062019-12-19http://hdl.handle.net/2437/278276A Vörös pöttyös sorozat sikerének kutatása a marketingmix elemeinek segítségével. A 4P: Product, Place, Promotion, Price területeinek részletes kifejtése, valamint a Vörös pöttyös márka ezen eszközök mentén való bemutatása. A könyvkiadó marketingstruktúráján át, a márkázás terminusainak használatával elemzem a Vörös pöttyös brandet. Kutatási módszerekkel alátámasztva, elektronikus kérdőívvel a rajongó csoport tagjainak véleményét, hozzáállását értékelem ki, melyet a márkával szemben, illetve a többi pöttyös sorozatokkal szemben tanúsít. A termékkínálat-bővítésének szerepével pedig a pöttyök közötti összefüggésre világítok rá.50humarketingvörös pöttyöskönyvpiacA Vörös pöttyös könyvsorozat marketingjeA Vörös pöttyös sorozat-logika mint brandMarketing of the Vörös pöttyös book seriesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing