Kiss, MariettaKovács, Evelin2023-12-182023-12-182023-10-24https://hdl.handle.net/2437/363760A dolgozatomban a Foodpanda (2023. május 1-től Foodora) magyarországi tevékenységét elemeztem marketing szempontból. Azt vizsgáltam, hogy a különböző marketing eszközök, amelyet a cég használ, mennyire sikeresek a fogyasztók körében. Az online kérdőívemmel összegyűjtöttem a fogyasztók véleményét a szolgáltatással kapcsolatban. Elemeztem, hogy mennyire hatékonyak a különböző reklámok, milyen típusú településeken rendelnek nagyobb arányban, továbbá azt is megvizsgáltam, hogy a szubjektív jövedelmi helyzet milyen hatással van a rendelések gyakoriságára. Végül pedig megnéztem, hogy a felmerülő problémák mennyire befolyásolják a kitöltők véleményét a szolgáltatásról, és milyen erősségekkel rendelkeznek a cég legnagyobb versenytársai. A dolgozatomat azzal zártam, hogy különböző javaslatokat fogalmaztam meg a Foodpanda sikerességének növelése érdekében.50huFoodpandaOnline ételrendelésA Foodpanda marketingstratégiájának hatása a fogyasztókraThe impact of Foodpanda’s marketing strategy on consumersDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.