Kis, GáborHuszti, Judit2022-04-062022-04-062022-04-06http://hdl.handle.net/2437/330040Társadalmunkban felerősödő negatív tendencia, hogy az olvasás háttérbe szorul a családok életében. Ebből az okból kifolyólag hangsúlyossá válik az intézmények keretei között folyó nevelés. Sok esetben a család szerepét átvállalva az óvodapedagógus tölti be a gyermek életében az értékközvetítő szerepet. A könyv, mint tárgyi érték veszendőben van. Az olvasóvá nevelést már kisgyermekkorban meg kell kezdeni. Kutatásunk során arra keressük a választ, hogy a Monostorpályi és környéke óvodáiban a könyvállományok mennyiben tudják segíteni az olvasóvá nevelést. Vizsgáltuk ezen könyvállományok minőségét és összetételét.45huolvasóvá nevelésóvodai könyvállományirodalmi nevelésóvodai nevelésMonostorpályi és környéke óvodáinak könyvállományaEgy empirikus kutatás tapasztalataiDEENK Témalista::Neveléstudomány