Árváné Ványi, GeorginaPásztor, Balázs2013-11-082013-11-0820132013-11-08http://hdl.handle.net/2437/176182A használt ruha kereskedelem növekedése Magyarországon egy rendkívül figyelemreméltó folyamaton keresztül történt. Kezdetben a hazánkba kerülő használt árucikkek taszították a vásárlókat, akik el sem tudták képzelni, hogy mások által már használt ruhadarabokat viseljenek. Mára a használt ruha egy kedvelt termékkörré vált. A plázákban és hipermarketekben előforduló üzletek az új termékeket értékesítő butikokkal versenyeznek. Dolgozatomban a használt ruha kereskedelem jelenlegi helyzetét és a jövőbeni kilátásokat vizsgálom a kereskedők, üzlettípusok és a vevők vásárlási és fogyasztási magatartásának vizsgálata által.68huHasznált ruha kereskedelemA használt ruha kereskedelemben végbement változások, hatások, reakciók, illetve fogyasztói magatartás Magyarországon.Marketing