Sebestyén, AttilaGazsó, Kata2017-05-082017-05-082017http://hdl.handle.net/2437/239625Szakdolgozatomban a tartalommarketing és a vállalati ügyfélkezelés kapcsolatát, ezek egymásra gyakorolt direkt és indirekt hatását kívánom megvizsgálni. A kutatás során főleg online szolgáltató cégekre fogok fókuszálni, melynek két fő oka van. Az egyik, hogy kiemelten különlegesnek tartom a személyes, direkt kommunikációt nélkülöző vagy minimalizáló cégek alternatív ügyfélkezelését; s azt a kérdést, hogy ők hogyan, milyen módszerekkel és eszközökkel teszik mégis személyesebbé vagy személyesebb jellegűvé online jelenlétüket és a kommunikációjukat az ügyfélkezelés és az ügyfélgondozás során. A másik fő indok, hogy 2015 januárja óta az online B2B szektorban tevékenykedem, egy olyan IT cégnél (Innonic), melynek fő célja, hogy megreformálja az internetes értékesítést. Ennél a cégnél három hónapig dolgoztam marketing gyakornokként, majd 4 hónap kihagyás után, 2015 januárjától előbb főleg ügyfélkapcsolatosként, majd konverzió optimalizáló specialistaként az ügyfélkommunikációs folyamatok erősítésén kezdtem el dolgozni, 2017 első negyedévében pedig a cég saját belső (egyelőre még zárt) akadémiájának egyik mentorává is váltam, hiszen én készítettem el, s én is tartom majd az Innonic Academy Kommunikációs Kurzusát. Ezek miatt számos személyes tapasztalattal színesíthetem a vizsgálódást.54hustartupügyfélkapcsolattartalommarketingA tartalommarketing és az ügyfélkapcsolat összefonódása, s az ügyfélgondozás megteremtődése a tech vállalkozások életébenDEENK Témalista::Társadalomtudományok