Kóródi, MártaSzabó, Izabella Katalin2025-06-192025-06-192025-05-10https://hdl.handle.net/2437/393532A záródolgozatomban a családbarát szállodai szolgáltatások jelentőségét vizsgáltam. Fontosnak tartom, hogy egy szálláshely valóban figyelembe vegye a gyermekes családok igényeit, ne csak alapfelszereléseket kínáljon. A dolgozatomban bemutatom, mitől lesz egy szálloda valóban családbarát, és hogyan befolyásolja ez a vendégelégedettséget. Példaként a Tisza Balneum Hotelt választottam, ahol szakmai gyakorlatomat is töltöttem. A hotel számos külön szolgáltatással várja a családokat, a játszóháztól a gyermekmenüig. Célom az volt, hogy rávilágítsak: ezek a szolgáltatások hosszú távon is versenyelőnyt jelentenek. Arra kerestem a választ, hogy milyen tényezők tesznek egy szállodát valóban családbaráttá, és ezek hogyan járulnak hozzá a vendégelégedettséghez. A dolgozatomban elméleti háttérre és gyakorlati tapasztalataimra egyaránt támaszkodtam.25 oldalhucsaládbarátszállodaturizmuslátogatóélménygyermekbarátCsaládbarát szemlélet megjelenése a szolgáltatásokban a Tisza Balneum HotelbenFamily friendlí view of the services at Tisza Balneum HotelTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.