Molnárné Kovács, JuditFegyveres, Eszter2021-05-042021-05-042021-04-14http://hdl.handle.net/2437/308305A jelenlegi kutatás azt a felmerült kérdést vizsgálta meg, hogy a 2020-as tavaszi korlátozások időszaka hatást gyakorolt-e a nappali tagozatos egyetemista hallgatók értelmes élet érzésére és életelégedettségére. A feltételezést a szociométer elméletére alapoztuk, amely azt foglalja magába, hogy az egyén a társas visszajelzés alapján építi ki identitástudatát. A vizsgálat alhipotéziseiben kitértünk a különböző esetleges befolyásoló tényezőkre. A választott célcsoport, az egyetemisták, az egyetembe bejárás megszűnésével, ugyanúgy élték meg a szigorítások időszakát jogi értelemben. Mind a mentális jóllét, mind az életcéltudat mutatói az adatfelvétel időszakában szignifikánsan magasabb volt.31hupandémiaélettel való elégedettségértelmes élet érzéseextraverzióegyetemistákA pandémia hatása az értelmes élet érzésére az egyetemisták körébenAz önreflektív internet mémek preferenciájának hatása a serdülők szubjektív jóllétére a pandémia időszakábanAz extravertált-introvertált személyiségtípusok humorpreferenciája és a szorongással való kapcsolataA cirkadián ritmus és a koffeinbevitel összefüggése a figyelmi teljesítménnyelDEENK Témalista::Pszichológia::Szociálpszichológia