Mező, KatalinVarga, Boglárka2021-03-232021-03-232021-03-23http://hdl.handle.net/2437/304503A szakdolgozat a vizuális területen kiemelkedő tanulásban akadályozott tanulók témakörét vizsgálja. Célunk, hogy áttekintést adjunk a tanulásban akadályozott tanulókról, lehetséges tehetségterületeikről, tehetséggondozásuk lehetőségeiről. A kutatást kérdőíves lekérdezéssel végeztük, melyben saját kérdések és a S.M.ART művészeti mérőeszköz bizonyos elemei szerepeltek. Minta: n=70 fő. Az eredmények szerint a gyógypedagógusok és az intézmények egyre több mindent próbálnak tenni a tanulók segítése, tehetséggondozása érdekében.55hugyógypedagógiatehetségtehetséggondozástanulásban akadályozottVizuális területen tehetséget mutató tanulásban akadályozott tanulókDEENK Témalista::Neveléstudomány