Sipos, PéterPálóczi, Judit2012-10-192012-10-192012-10-192012-10-19http://hdl.handle.net/2437/134884A magyar sörpiacon számos különböző árkategóriájú, márkájú, minőségű sört találhatunk, melyek közt olykor-olykor nem érzékeljük a különbséget. A szakdolgozatom a Borsodi Sörgyár Kft. közreműködésével jött létre. A különböző márkanevű termékeikből négyet kiválaszottam ( Borsodi Világos, Stella Artois, Rákóczi, Reinberger), majd élelmiszeranaltikai, organoleptikus elemzésnek vetettem alá. Továbbá ár- és reklámvizsgálatot végeztem a kiválasztott márkákon, és a fogyasztók véleményét is megkérdeztem. A négy terméket különböző marketingszempontok alapján választottam ki, mely reprezentálja a sörpiac sokszínűségét. Ezáltal lehetővé vált, hogy összehasonlítsam a különböző sörök tulajdonságait, mely eredényeképp megfogalmazódik, melyik a "jobb", és melyiket fogyasztják többen.43husörminőségmárkalaboratóriumA Borsodi Sörgyár Kft. egyes termékeinek minőségi összehasonlításaDEENK Témalista::Mezőgazdaságtudományrestricted