Siklós, BalázsHerczku, Lívia2007-07-202007-07-2020072007-07-20http://hdl.handle.net/2437/2694Diplomamunkámban meghatározom a nemzetközi marketing jelentőségét, valamint egy konkrét vállalkozáson keresztül vizsgálom azt, miért lép egy vállalkozás nemzetközi piacra? Vizsgálom, hogy mindezt milyen formában és keretek között léphet egy vállalkozás külpiacra. Eközben a marketingkörnyezetének elemeit ismertetem, mind makro- mind mikroszinten. Ezen ismeretek tükrében részletesen kifejtem a marketing-mix elemeit e vállalat vonatkozásában. Bemutatom termékpolitikáját, azt, hogy milyen életutat jár be a terméke, milyen eszközöket alkalmaz a kiegészült termék szintjén, illetve milyen márkázási módszerei vannak. Elemzem az árpolitikát, milyen árképzési módszerrel dolgozhat, valamint azt, hogyan differenciálhatja az árait. A disztribúciós politika ismeretében azt vizsgálom, milyen úton jut el hozzánk, a fogyasztóhoz a termék, illetve milyen „közvetítői hálózat” működik a vállalat esetében. A legbővebben a kommunikációs politikáról lehet szót ejteni, főként akkor, ha világmárkáról van szó. A promóciós eszközök arzenálja ebben az esetben szinte ki-meríthetetlen.58577778 bytesapplication/pdfhunemzetközi marketingstratégiamarketing-mixmárkareklámtermékNemzetközi marketingtevékenység a Coca-Cola-nálMarketingNemzetközi üzleti vállalkozásokInternational business enterprises.