Gyarmati, GáborLenkovics, Ágota2023-04-252023-04-252023-04-24https://hdl.handle.net/2437/350714Szakdolgozatom során egyes generációk fogyasztói tudatosságát vizsgáltam különböző testképek függvényében. Többek között fontos tényező, hogy a testképideál mint követendő példa évtizedesen változásokon ment keresztül, napjainkban is fordulóponthoz érkezett, hogy pontosan mely típusú testképeket preferálják a fogyasztók. Ez szorosan kapcsolódik az influenszer marketinghez, a táplálkozásmakietinghez de még a fenntartható, ökomarketing témájával is párhuzamba hozható. A megokosodott, tudatos vásárlói igényeket mértem fel kutatásom segítségével.65huinfluenszer marketingtestkép reprezentativitásonline marketingfenntarthatóságfenntartható marketingfogyasztói tudatosságFogyasztói tudatosság vizsgálata különböző testképek prezentálásának függvényébenConsumer awareness analysis depending on the presentation of different body imagesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing