Pánovics, JánosJenei, Bence László2024-06-212024-06-212024-04-15https://hdl.handle.net/2437/374472Szakdolgozatom témájául egy verekedős játék lefejlesztését terveztem. Python programozási nyelvet választottam a fejlesztéshez, a tervezett játék egyszerűsége és a mesterséges intelligencia könnyű implementálása miatt. PyGame keretrendszert használtam, amit gyakran alkalmaznak kisebb játékalkalmazások fejlesztésénél. A játék lehetőséget kínál lokális multiplayer módra, ahol barátok és ismerősök ellen játszhatunk, valamint singleplayer módra is, ahol a mesterséges intelligencia által vezérelt karakter ellen küzdhetünk. A játékmenet gyors és dinamikus, különböző harcmozdulatokat kell alkalmazni az ellenfelek legyőzéséhez. Különböző karakterek létrehozása és arénák hozzáadása is része volt a terveimnek, valamint hangok beépítése a karakterek reakcióinak kifejezésére. Az alkalmazás különböző interakciókra reagál, mint például gombnyomások, hogy a játékosok irányíthassák a karaktereket.36hujátékPygamePython2D-s játék fejlesztéseInformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.