2008-11-222008-11-229630437236http://hdl.handle.net/2437/26994A terápia azon szakaszában használható, amikor a logopédus a hangot már kialakította, differenciálta, s magánhangzó kapcsolatotban rögzítette a beszédhibás gyerekkel, tehát a szavakban, mondatokban, mesékben történő alkalmazás következik. A füzet összeállításánál figyelembe vettük a gyermekek életkori sajátosságait, a logopédiai módszertan alapelveit és a rajzolhatóságot. Minden hang bevezetésekor a hívókép mellett a szájkép és a betű is szerepel, majd az automatizálást szolgáló képek következnek. Minden lap alján felsoroltuk a szókészletet is, így a kisiskolásoknak külön lépés lehet a szókép elolvasása, egyeztetése a képpel, ill. a szó leírása a kép alá. A füzet megkönnyíti a csoportfoglalkozást is, és dobókockás társasjáték játszására is alkalmas. A kéttagú kiadvány másik része az R, L hangok tanításához készült.9630437236http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibKLT00221507bibKLT00221507