Kontor, EnikőSzögyényi, Dorina2022-10-232022-10-232022-10-22https://hdl.handle.net/2437/337967Szakdolgozatomban a magyar lakosság olvasással és könyvvásárlással kapcsolatos fogyasztói magatartását vizsgálom. Bemutatom a könyvkiadás alakulását az elmúlt években, illetve a digitalizált olvasási formákat, az e-könyvet és a hangoskönyvet. Online kérdőíves megkérdezés segítségével elemzem, hogy hazánkban mennyire terjedt el az online könyvvásárlás, és milyen tényezők befolyásolják a vásárlási döntést. Mélyebben megismerhetjük Magyarország lakosságának olvasással kapcsolatos szokásait, és hogy hogyan viszonyulnak az elektronikus könyvekhez.51hufogyasztói magatartásolvasáskönyvvásárlásOlvasással és könyvvásárlással kapcsolatos fogyasztói magatartás MagyarországonDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing